Verzendingen
Onze pakketten versturen we altijd met DPD, daardoor hebben we onlangs onze verzendtarieven drastisch kunnen doen dalen zo kunnen we bovendien een betere service bieden.
DPD is een van Europa’s meest toonaangevende dienstverleners op het gebied van nationale en internationale pakketzendingen.
Zodra uw bestelling is afgerond en klaar voor transport, ontvangt u een email met een TRACK & TRACE code en de volgende gegevens: pakketnummer en afleveradres. Aan de hand van uw pakketnummer kan u ten alle tijden uw pakket volgen via www.dpd.com.
We versturen vier dagen per week, op Maandag, dinsdag, woensdag en Vrijdag.
DPD levert NIET op zaterdag. Bij afwezigheid kan je een berichtje achterlaten ( Zoals een blaadje goed zichtbaar aan je voordeur.) waar de chauffeur je pakket kan achterlaten.
Bij een buur, bij de bakker op de hoek of geef bij uw bestelling een alternatief leveringsadres door.
In drukke periodes kan de bezorging iets langer duren. We kunnen geen garantie geven m.b.t. de levertijd, omdat we afhankelijk zijn van het betreffende transportbedrijf.
DPD biedt u 2 afleverpogingen
Is de eerste levering niet succesvol, dan laat de chauffeur een bestelmededeling achter in de brievenbus of aan de deur. Deze bestelmededeling omvat de pakketdetails en de afspraak voor de tweede afleverpoging (altijd de volgende werkdag ma-vr).
Is de tweede afleverpoging ook niet succesvol, dan laat de chauffeur een tweede bestelmededeling in de brievenbus achter of aan de deur. Dan zal uw pakket naar een Pickup parcelshop gebracht worden. Op het achtergelaten bestelmededeling staat vermeld naar welk Pickup parcelshop uw pakket gebracht zal worden, dit kan u ook terug vinden met de Track & Trace code die u reeds heeft gekregen.
Hier kan u uw pakket gedurende één week afhalen. Daarna keert het retour naar ons.
Nieuwe levering
Bijkomend heeft de pakketontvanger altijd de mogelijkheid zijn/haar pakket op een snelle en eenvoudige manier opnieuw te laten aanbieden via www.nieuwelevering.be